Sunday, March 7, 2021

မအလရဲ့ပြစ်မှူတွေအားလုံးငွေမျက်နှာနဲ့ဖုံးဖို့ကြိုးစားနေသော်လည်းသူ့အတွင်းသ... Myanmar life Channel 280K subscribers မင်္ဂလာပါ ပရိတ်သတ်ကြီးများ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Myanmar Life Channel လေးမှ နေ့စဉ်နဲ့ အမွ် အချိန်နဲ့ တပြေးညီ အနုပညာရှင်များ၏ သတင်း အစုံအလင်နှင့် ကမ်ဘာတစ်ဝန်းမှာ ရွိတဲ့ သတင်းဦး| သတင်းထူးတွေကို တင်ဆက်ပေးနေမည်ဖြစ်သောကြောင့် ပရိတ်သက်ကြီးများ အနေဖြင့် နောက်မကျတမ်း အချိန်နဲ့ တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် ကျွန်တော်၏ Channel လေးကို Subscribe လေးလုပ်ပြီး အားပေးခဲ့ဖို့ တောင်းဆိုပါရစေဗျာ ကျွန်တော်တို့ Myanmar Life Channel လေးရဲ့ သတင်းတွေကို မလွတ်တမ်း စောင့်မျှော် အားပေး ကြည့်ရှု့ပေးနေကြတဲ့ ပရိတ်သက်ကြီးများအားလုံး စိတ်၏ချမ်းသာခြင်း ကိုယ်၏ကျန်းမာခြင်းများ ပိုင်ဆိုင် ကြပါစေ [မင်ဂလာပါ ပရိတ်သက်ကြီးများ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Myanmar. Life Channel လေးမှ နေ့စဉ် နဲ့အမျှ အချိန်နဲ့ တပြေးညီ အနုပညာရှင်များ၏ သတင်း အစုံအလင်နှင့် နိုင်ငံ တစ်ဝန်းမှာရှိတဲ့ သတင်းဦး သတင်းထူးတွေကို တင်ဆက်ပေးနေမည် ဖြစ်သောကြောင့် ပရိတ်သက်ကြီးများ အနေဖြင့် အချိန်နဲ့ တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် ကျွန်တော်၏ Channel လေးကို Subscribe လေးလုပ်ပြီး အားပေးခဲ့ဖို့ တောင်းဆိုပါရစေ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ Myanmar Life Channel လေးရဲ့ သတင်းတွေကို မလွတ်တမ်း စောင့်မျှော် အားပေးကြည့်ရှု့ပေးနေကြတဲ့ ပရိတ်သက်ကြီးများအားလုံး စိတ်၏ချမ်းသာခြင်း ကိုယ်၏ကျနိးမာခြင်းများ ပိုင်ဆိုင်ကြပါစေ




Myanmar life Channel 280K subscribers မင်္ဂလာပါ ပရိတ်သတ်ကြီးများ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Myanmar Life Channel လေးမှ နေ့စဉ်နဲ့ အမွ် အချိန်နဲ့ တပြေးညီ အနုပညာရှင်များ၏ သတင်း အစုံအလင်နှင့် ကမ်ဘာတစ်ဝန်းမှာ ရွိတဲ့ သတင်းဦး| သတင်းထူးတွေကို တင်ဆက်ပေးနေမည်ဖြစ်သောကြောင့် ပရိတ်သက်ကြီးများ အနေဖြင့် နောက်မကျတမ်း အချိန်နဲ့ တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် ကျွန်တော်၏ Channel လေးကို Subscribe လေးလုပ်ပြီး အားပေးခဲ့ဖို့ တောင်းဆိုပါရစေဗျာ ကျွန်တော်တို့ Myanmar Life Channel လေးရဲ့ သတင်းတွေကို မလွတ်တမ်း စောင့်မျှော် အားပေး ကြည့်ရှု့ပေးနေကြတဲ့ ပရိတ်သက်ကြီးများအားလုံး စိတ်၏ချမ်းသာခြင်း ကိုယ်၏ကျန်းမာခြင်းများ ပိုင်ဆိုင် ကြပါစေ [မင်ဂလာပါ ပရိတ်သက်ကြီးများ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Myanmar. Life Channel လေးမှ နေ့စဉ် နဲ့အမျှ အချိန်နဲ့ တပြေးညီ အနုပညာရှင်များ၏ သတင်း အစုံအလင်နှင့် နိုင်ငံ တစ်ဝန်းမှာရှိတဲ့ သတင်းဦး သတင်းထူးတွေကို တင်ဆက်ပေးနေမည် ဖြစ်သောကြောင့် ပရိတ်သက်ကြီးများ အနေဖြင့် အချိန်နဲ့ တပြေးညီ သိရှိနိုင်ရန် ကျွန်တော်၏ Channel လေးကို Subscribe လေးလုပ်ပြီး အားပေးခဲ့ဖို့ တောင်းဆိုပါရစေ ခင်ဗျာ ကျွန်တော်တို့ Myanmar Life Channel လေးရဲ့ သတင်းတွေကို မလွတ်တမ်း စောင့်မျှော် အားပေးကြည့်ရှု့ပေးနေကြတဲ့ ပရိတ်သက်ကြီးများအားလုံး စိတ်၏ချမ်းသာခြင်း ကိုယ်၏ကျနိးမာခြင်းများ ပိုင်ဆိုင်ကြပါစေ

No comments: