Wednesday, June 15, 2011

ဆန္ေဂ်းကဗ်ာမ်ား sanjay diary new

sanjay is a poor indian boy;
no schooling after 4 years;

sanjay diary new
Wednesday, June 01, 2011
Sanjay ph0t0
ဆန္ေဂ်း/မႀကည္စန္းသား/မဘူႀကီးေျမး ဒိုင္ရာရီ(အသစ္)
ဒီေန.ဒိုင္ရာရီ ၿပန္ စေရးတယ္၊
ေသာ္ဖုန္းဟန္ကိုဒီေန.ေက်ာင္းလိုက္ပို.ေပးတယ္၊
စက္ဘီးၿပင္တယ္၊
ေရွ.ခ်င္းၿပင္တယ္၊
ရႊ့ံ ့ကာၿပင္တယ္၊
ဘရိတ္ၿပင္တယ္၊
(၃၀၀)က်တယ္၊
အူရွားနဲ.ဘာသဲ နဲ.အာရွားေက်ာင္းအပ္တယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ကိုဆရာဦးလွျမင္.မွကြန္ျပ ူတာရိ ုက္နည္းးသင္ေပးတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္မွေသာာ္ဖုန္းဟန္ကိုကြန္ျပ ူတာဂိမ္းကစားနည္းသင္ေပးတယ္၊
ဆရာဦးလွျမင္.မွကၽြန္ေတာ္ကိုေျပာင္းဖူးေကၽြးတယ္၊
အန္တီေမာ္မွကၽြန္ေတာ္ကိုေန.လည္စာေကၽြး လိမ္.မယ္လို.ထင္တယ္
သူ.ေျမးေသာ္ဖုန္းဟန္ကိုထိမ္းေပးလို.။

ဆန္ေဂ်း/မႀကည္စန္းသား/မဘူႀကီးေျမး

Monday, June 06, 2011

Friday, June 10, 2011

ဒီေန.ဒိုင္ရာရီ ၿပန္ စေရးတယ္၊
မေန.ကေသာ္ဖုန္းဟန္ကကၽြန္ေတာ္ကိုေရသန္.ဘူးနွင္.ေပါက္တယ္၊
ကၽြန္ေတာ္နည္း နည္းနာသြားတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ငိုတယ္၊
ဆရာကသီးခံလို.ေျပာတယ္၊
ေသာ္ဖုန္းဟန္ုေက်ာင္းကိုထမင္းဂ်ိင္.ပို.ေပးတယ္၊
ဒီေန.ဆရာကကြန္ျပ ူတာရိ ုက္ နည္း ဆက္သင္ေပးတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္၊
သူ.သားႀကီးကိုေဇာ္တရ ုပ္ျပည္ကျပန္လာလို. အန္တီေမာ္လည္းဒီေန.ေပ်ာ္ေနတယ္၊
သူ.သားႀကီးကိုေဇာ္တရ ုပ္ျပည္ကျပည္ကင္းဘဲကင္၀ယ္လာတယ္၊


ဆန္ေဂ်း/မႀကည္စန္းသား/မဘူႀကီးေျမး
Wednesday, June 15, 2011
tuesday, June 14, 2011

မေန.က မနက္ ၈ နာရီလာေခၚတယ္၊
ေသာ္ဖုန္းဟန္ကိုကြန္ျပ ူတာဂိမ္းကစားနည္းသင္ေပးတယ္၊
ညေန ၅ နာရီအထိသင္ေပးရတယ္၊
အန္တီေပါက္ကိုေရခဲသစ္တာမွေရပုလင္းယူေပးရတယ္၊
အန္တီေမာ္ကကၽြန္ေတာ္ကိုေန.လည္စာထမင္းေကၽြးတယ္။

ဒီေန.ေသာ္ဖုန္းဟန္နဲဆရာ မနက္ ၈ နာရီလာေခၚတယ္၊
ဒီေန.ေသာ္ဖုန္းဟန္မူႀကိ ုေက်ာင္းကိုသြားတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္အားတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ကိုိုဆရာကကြန္ျပ ူတာရိ ုက္နည္းသင္ေပးတယ္၊
ဒီေန.အန္တီေမာ္မီးဖိုေဂ်ာငထဲ္မွာအလုပ္ရွ ုပ္ေနတယ္၊
ဒါေႀကာင္.စာေပစီေရးအလုပ္မခံရပါ။

No comments: