Saturday, January 11, 2014

အမ်ိဳးသားၿပန္လည္ရင္ႀကားေစ့ေရးအတြက္ (အရင္စကားလံုးေတြ ၾကိဳးညွိရဦးမယ္ထင္ပါတယ္) ( စည္သူေမာင္ )





Kyaw Swar Myint
အမ်ိဳးသားၿပန္လည္ရင္ႀကားေစ့ေရးအတြက္
======================
က်ေနာ္တို႔ဖက္က ..... သူတို႔ဖက္က
(အရင္စကားလံုးေတြ ၾကိဳးညွိရဦးမယ္ထင္ပါတယ္)
------------------------------------------------------------------------------------------
က်ေနာ္တို႔ဖက္က ၈၈ ကိုအေရးေတာ္ပံုလို႔ေျပာေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က ဆူပူအံုၾကြမွဳတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က တိုင္းျပည္ကိုအာဏာသိမ္းတယ္လို႔ ဖြင့္ဆိုခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က တိုင္းျပည္ကို ေခ်ာက္ထဲက်ဖို႔ လက္ႏွစ္လံုးအလို လက္တစ္ဆစ္အလိုဆိုျပီးကယ္တင္ရွင္တဲ႔ ..။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က စစ္မွန္ေသာဒီမိုကေရစီ လို႔ေတာင္းဆိုေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က စည္းကမ္းျပည့္၀ေသာ ဒီမိုကေရစီတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ၾကံ႕ဖြံ႕လို႔ ေခၚေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က ျပည္ခိုင္ျဖိဳးတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္လို႔ ေခၚဆိုေနခ်ိန္မွာ သူတို႔ဖက္က ေဒၚစုၾကည္တဲ႕။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က အေနာက္တိုင္းဒီမိုကေရစီ ရဲ႕အခြင့္အေရးျပည့္၀မွဳေတြကို
စံထားညြန္းဆိုေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က ျပည္ပအားကိုးတဲ႔ ပုဆိန္ရုိးတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ဒီမိုကေရစီေရးလို႔ ေတာင္းဆိုေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က ဒို႔တာ၀န္အေရးသံုးပါးတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က စစ္တပ္ (စစ္အစိုးရ) လို႔သံုးႏွဳန္းေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က တပ္မေတာ္တဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ျပည္သူသာအမိ ျပည္သူသာအဖ လို႔သံုးႏွဳန္းေနခ်ိန္မွာ သူတို႔ဖက္ကတပ္မေတာ္သာအမိ တပ္မေတာ္သာအဖ တဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ၂၀၀၈႔ ဖြဲစည္းပံုကို အသစ္ေရးဆြဲဖို႔ေျပာေနခ်ိန္မွာ သူတို႔ဖက္က ျပင္ဖို႔ပဲတိုက္တြန္းေနပါသတဲ႔။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က ဖက္ဒရယ္လို. ေၿပာေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က အဲဒါခြဲထြက္ေရးလို႔ စြပ္စြဲျပန္ေရာ။

က်ေနာ္တို႔ဖက္က တိုင္းရင္းသားလက္နက္ကိုင္လို႔ သံုးႏွဳန္းေနခ်ိန္မွာ
သူတို႔ဖက္က သူပုန္လို႔ေခၚျပန္ေရာ။

အမ်ိဳးသားရင္ႀကားေစ့ေရးနဲ. အမ်ိဳးသားၿပန္လည္သင့္ၿမတ္ေရးလုပ္ႀကဖုိ.ဆုိရင္
က်ေနာ္တို႔ဖက္က ..... သူတို႔ဖက္က
(အရင္စကားလံုးေတြ ၾကိဳးညွိရဦးမယ္ထင္ပါတယ္)

( စည္သူေမာင္ )

Hla Myint Actually they are playing with words.
Lack of sincerity is the major PROBLEM!

1 comment:

sayanyein said...


Definitely, they are playing with words.
Lack of sincerity is the major PROBLEM!