Thursday, January 12, 2017

13 jan. 2017 Extracts from sanjay's diary. 12 jan. 2016. Sanjay diary.doc ဆန္ေဂ်းကဗ်ာမ်ား 20 august 2010.

13 jan. 2017

Extracts from sanjay's diary.
12 jan. 2016.

Sanjay diary.doc

ဆန္ေဂ်းကဗ်ာမ်ား 20 august 2010
Sanjay is a poor Indian boy;
no schooling after 4 years in primary school;
His father is an alcohol-addict;
He & his mother earn money by doing "odd jobs" ;



ေယာက္ခမၾကီး ေဒၚေရႊ စိန္ လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေရႊ စိန္လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေယာက္ခမၾကီး လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ရွမ္းကေလးေရခဲမုန္.စားရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚေရခဲသစ္တာရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ အိမ္မက္ထဲဲပြဲတိုက္ျပီးေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ အိမ္မက္ထဲဲပြဲတဲ.လို.ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚလာလို.ဦးလွျမင္. ေပ်ာ္ေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္အေမ မၾကည္စန္း
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္
ကၽြန္ေတာ္အစ္မ အူရွွား
ကၽြန္ေတာ္ ညီမအာ ရွွား
ကၽြန္ေတာ္ညီဘာသဲ
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္ဦးပါပူး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီး၏ဇနီးမခင္မာေအး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္၏ဇနီးမိသန္းေအး
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္တစ္ပိတ္သာငါးၾကီးရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလးကားျပင္ရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
မႏ ၱေလး

Friday, November 26, 2010
4:30:20 PM

ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္
ကၽြန္ေတာ္အစ္မ အူရွွား
ကၽြန္ေတာ္ ညီမအာ ရွွား
ကၽြန္ေတာ္ညီဘာသဲ
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္ဦးပါပူး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီး၏ဇနီးမခင္မာေအး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္၏ဇနီးမိသန္းေအး
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္တစ္ပိတ္သာငါးၾကီးရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလးကားျပင္ရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ အိမ္မက္ထဲပြဲတိုက္ျပီး ေပ်ာ္ေနသည္။
မႏ ၱေလး

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေမမျကည္စန္း

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေဖ ဦး ေအာင္ နိ ုင္

ကွြုူ်န္ေတာ္ အစ္ မ အူးရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီမ အာရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦး ေလး ဦးပါပူး

ကွြုူ်န္ေတာ္ အဖြား မ ဘူ ျကီး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အဖြား မေမာ္ေမာ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အေဒၚ ပဲြ စား ျကီး အန္ တီ ေပါ က္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ ဘာသဲ

ကွြုူ်န့့့္ေတာ္ေခြးရန္လံု

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦးေလး၏ဇနိးမိသန္းေအး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ တစ္ေယာတ္ ညီမတစ္ေ ယာတ္အမတစ္ေယာတ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ ဘာသဲ

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေမမျကည္စန္း

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေဖ ဦး ေအာင္ နိ ုင္

ကွြုူ်န္ေတာ္ အစ္ မ အူးရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီမ အာရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦး ေလး ဦးပါပူး

ကွြုူ်န္ေတာ္ အဖြား မ ဘူ ျကီး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အဖြား မေမာ္ေမာ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အေဒၚ ပဲြ စား ျကီး အန္ တီ ေပါ က္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ ဘာသဲ

ကွြုူ်ာန့့့္ေတာ္ေခြးရန္လံု

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦးေလး၏ဇနိးမိသန္းေအး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ တစ္ေယာတ္ ညီမတစ္ေ ယာတ္အမတစ္ေယာတ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ ဘာသဲ

ေယာက္ခမၾကီး ေဒၚေရႊ စိန္
လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေရႊ စိန္လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေယာက္ခမၾကီး လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ရွမ္းကေလးေရခဲမုန္.စားရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚေရခဲသစ္တာရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ပြဲတဲ.လို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚလာလို.ဦးလွျမင္. ေပ်ာ္ေနသည္။


ကၽြန္ေတာ္အေမ မၾကည္စန္း
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္
ကၽြန္ေတာ္အစ္မ အူရွွား
ကၽြန္ေတာ္ ညီမအာ ရွွား
ကၽြန္ေတာ္ညီဘာသဲ

ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္ဦးပါပူး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီး၏ဇနီးမခင္မာေအး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္၏ဇနီးမိသန္းေအး
ကွြုူ်န္ေတာ္ အဖြား မ ဘူ ျကီး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အဖြား မေမာ္ေမာ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အေဒၚ ပဲြ စား ျကီး အန္ တီ ေပါ က္

ကွြုူ်န့့့္ေတာ္ေခြးရန္လံု

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ တစ္ေယာတ္ ညီမတစ္ေ ယာတ္အစ္ မတစ္ေယာတ္
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္တစ္ပိတ္သာငါးၾကီးရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလးကားျပင္ရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ အိမ္မက္ထဲပြဲတိုက္ျပီး ေပ်ာ္ေနသည္။
ဆန္ေဂ်း(မၾကည္စန္းသား)
ေယာက္ခမၾကီး ေဒၚေရႊ စိန္ လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေရႊ စိန္လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေယာက္ခမၾကီး လာလို.ဦီးျငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ေနသည္။
ေရခဲမုန္.စားရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚေရခဲသစ္တာရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ပြဲတဲ.လို. ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေမၚေမၚလာလို.ဦးလွျမင္. ေပ်ာ္ေနသည္။
မၾကည္စန္း

ကၽြန္ေတာ္အေမ မၾကည္စန္း
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္
ကၽြန္ေတာ္အစ္မ အူရွွား
ကၽြန္ေတာ္ ညီမအာ ရွွား
ကၽြန္ေတာ္ညီဘာသဲ
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္ဦးပါပူး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီး၏ဇနီးမခင္မာေအး
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္၏ဇနီးမိသန္းေအး
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္တစ္ပိတ္သာငါးၾကီးရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးၾကီးဦးပါပါေလးကားျပင္ရလို . ေပ်ာ္ေနသည္။
ေဒၚေပါက္ေပါက္ အိမ္မက္ထဲပြဲတိုက္ျပီး ေပ်ာ္ေနသည္။
မႏ ၱေလး

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေမမျကည္စန္း

ကွြုူ်န္ေတာ္ အေဖ ဦး ေအာင္ နိ ုင္

ကွြုူ်န္ေတာ္ အစ္ မ အူးရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီမ အာရွား

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦး ေလး ဦးပါပူး

ကွြုူ်န္ေတာ္ အဖြား မ ဘူ ျကီး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အဖြား မေမာ္ေမာ္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ေမြးစား အေဒၚ ပဲြ စား ျကီး အန္ တီ ေပါ က္

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ ဘာသဲ

ကွြုူ်န့့့္ေတာ္ေခြးရန္လံု

ကွြုူ်န္ေတာ္ ဦးေလး၏ဇနိးမိသန္းေအး

ကွြုူ်န္ေတာ္ ညီ တစ္ေယာတ္ ညီမတစ္ေ ယာတ္အစ္မတစ္ေယာတ္

22 October 2010
ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးငယ္ဦးပါပူးကေရမီတာ/မီးမီတာေရာင္းစားလိုက္လို.
ကၽြန္ေတာ္္တို.စိတ္ညစ္ေနၾကပါတယ္။
မိုးေတြရက္ဆက္ရြာေနလို.
ကၽြန္ေတာ္္တို.စိတ္ညစ္ေနၾကပါတယ္။

ေဒၚေမာ္ေမာ္သူ.သမီး မစကားဝါ ေျမး ျဖိ ုးျဖိ ုးလာလို႕ ေပ်ာ္ေနတယ္။

Wednesday, October 27, 2010
ပခုကၠ ဴ
ဒီေန. အန္တီစကား၀ါ နဲ. ျဖိ ုးသန္.ေက်ာ္တို.ပခုကၠ ဴ
ကိုကားနဲ.ျပန္သြားၾကတယ္။
ျဖိ ုးသန္.ေက်ာ္ကကၽြန္ေတာ္ကိုအင္းက်ီ နဲ.ေဘာင္းဘီလက္ေဆာင္ေပး
သြားတယ္။
ကၽြန္ေတာ္သိတ္ေပ်ာ္တယ္။
ျဖိ ုးသန္.ေက်ာ္ကသူအေဖကိုေတြ.ရလို. ေပ်ာ္ေနသည္။
အန္တီစကား၀ါ ေယာက္ခမၾကီး ေတြေတြ.ရလို.ေပ်ာ္ေနသည္။

ဦးဟိန္းလတ္ကြန္ျပ ဴတာျပင္ေနသည္။
ဦးျငိမ္းခ်မ္းကြန္ျပ ဴတာျပင္ေနသည္။
ရွမ္းကေလး(ေခၚ) ေသာ္ဖုန္းဟန္ ကြန္ျပ ဴတာဖ်က္ ေနသည္။

ဦးဟိန္းလတ္ကြန္ျပ ဴတာရိုက္ေနသည္။
ဆန္ေဂ်းကြန္ျပ ဴတာရိုက္ေနသည္။
ရွမ္းကေလး(ေခၚ) ေသာ္ဖုန္းဟန္ ကြန္ျပ ဴတာဂိန္းမ္ကစားေနတယ္္။

ဆရာဦးလွမွကၽြန္ေတာ္ကိုကြန္ျပ ဴတာရိုက္နည္းသင္ေပးေနတယ္္။
ဒါေၾကာင္. ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနတယ္။

အန္တီေပါက္မွစနုို ုး၀ွိ ုက္ကိုကြန္ျပ ဴတာရိုက္နည္းသင္ေပးေနတယ္။
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္တစ္ပိတ္သာငါးၾကီးရလို . ေပ်ာ္ေနတယ္။

ဆန္ေဂ်း Sunday, November 14, 2010
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ဆန္ေဂ်း
mandalay
Wednesday, November 24, 2010
ဒီေန.
အန္တီေပါက္မွစနုို ုး၀ွိ ုက္ကို
ကြန္ျပ ဴတာရိုက္နည္းသင္ေပးေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဆရာဦးလွျမင္.ရဲ.နာရီဓါတ္ခဲထည္.ေပးရသည္။
အန္တီေမာ္.အတြက္မီးသီးတပ္ေပးရသည္။
အန္တီေမာ္.စက္ဘီးဖါေပးရသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဆရာဦးလွျမင္.ကအရင္ဆံုးေရခ်ိ ုးပါသည္။
သူကေရခ်ိ ုးျပိ ုင္ပြဲမွာ ပထမ ဆုကိုဆြတ္ခူးသြားပါတယ္ ။
သူက ဒိုင္လုပ္ျပီး၊သူ.ဖဲသူခ်ိ ုး၊သူ.ဖဲသူကလဖန္ထိုးျပီး ပထမ
ဆုကိုဆြတ္ခူးသြားပါတယ္ ။
ဟဲ ဟဲ ဟဲ ဟဲ။
ဆန္ေဂ်းဒီေလာက္ (မအ) ပါ။
Sanjay is not so naïve !
ဟဲ ဟဲ ဟဲ ဟဲ။
ရီခ်င္လိုက္တာ
တေန.တေန.ကၽြန္ေတာ္နဲ. ဖြားဖြားေမာ္ဘယ္သူေရအရင္ခ်ိ ုးသလဲ
လို.ျပိ ုင္ေနတာမွာ
ဒီေန.ကၽြန္ေတာ္ရွံ ုးသြားပါတယ္။
ဒီေန.ကၽြန္ေတာ္.ဆရာဦးလွျမင္.ကခိုင္းထားလို.
ေရခ်ိ ုးေနာက္က်သြားပါသည္။
ဒါေၾကာင္.ဖြားဖြားေမာ္နိ ုင္သြားတာပါ။
ေန.တိုင္းကၽြန္ေတာ္နိ ုင္ပါတယ္။
ဟဲ ဟဲ ဟဲ ဟဲ။
ဆန္ေဂ်းဒီေလာက္ (မအ) ပါ။
Sanjay is not so naïve !
ဟဲ ဟဲ ဟဲ ဟဲ။
ရီခ်င္လိုက္တာ!

naïve(adj.) /sophisticated inexperienced
Sadhu sadhu sadhu

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ဆန္ေဂ်း
mandalay
Wednesday, November 24, 2010

ဒီေန.ေသာ္ဖုန္းဟန္မလာပါ။
ဒါေႀကာင္.ဂိန္းမ္ သင္မေပးရပါ။
ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္
နိ ုင္ကိုဆရာဦးလွၿမင္.ကေရခဲတပုလင္းေပးလို .
ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေနသည္။
ဒီေန.ကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္ကအရက္မူးျပီးထမင္း
အို းကိုသြန္ၿပစ္လို . ကၽြန္ေတာ္တို.ထမင္းမစားရပါ။
ဒါေၾကာင္. ကၽြန္ေတာ္တို.စိတ္ညစ္ေနၾကပါတယ္။

Sadhu sadhu sadhu
Friday, November 26, 2010

ဒီေန.ဦးေဇာ္ မစန္ဒါ ကိုလူေအး မစုျငီမ္းခ်မ္းတို.ေမျမိ ု.မွအလယ္
လာၾကတယ္။
အန္တီေမာ္ေမျမိ ု.ကိုအလယ္လိုက္သြားပါတယ္။
ကၽြ န္ေတာ္ကို မစန္ဒါမွပိုက္ဆန္ ၁၀၀၀ လက္ေဆာင္ေပးပါတယ္။
ဒါေၾကာင္.ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္။

Sadhu sadhu sadhu
Monday, November 29, 2010
1:08:20 PM
ကၽြန္ေတာ္အမွို ုက္ျပစ္ေပးလို.ကၽြန္ေတာ္ဆရာကပိုက္ဆံ၃၀၀ေပးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေစ်းသြား တယ္။
ေတာင္း တစ္လံုးနဲ.ေၿမပဲဆားေလွာ္တစ္ထုပ္၀ယ္ေပးတယ္။
ေတာင္း တစ္လံုးက ၇၀၀ ေပးရတယ္။
ေၿမပဲဆားေလွာ္က ၃၀၀ ေပးရတယ္။
ဒီီေန.ရွမ္းကေလးအလယ္မလာပါ။
ဒီေန.ေသာ္ဖုန္းဟန္(ေခၚ)ရွမ္ကေလးမလာပါ။
ဒါေႀကာင္.ဂိန္းမ္ သင္မေပးရပါ။
ဒါေၾကာင္.ကၽြန္ေတာ္သက္သာတယ္။
ဒီေန.ကၽြန္ေတာ္ date and time insert လုပ္နည္းဆရာကသင္ေပး
တယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတယ္။
ဆန္ေဂ်း(မၾကည္စန္းသား)
ဆန္ေဂ်းး(ဦးေအာင္နိ ုင္သား)
ဒီေန.ဦးဘိုဆီကိုဖုန္းဆက္တယ္။(၀၂-၉၁၀၀၂၃၂၉)
မိစၦာေၿမမွတေစ ၦ (ပညာဒီပ) စာအုပ္ကိစၥၿဖစ္တယ္။
Sadhu sadhu sadhu
Monday, November 29, 2010
3:23:54 PM

Friday, December 03, 2010
8:39:15 AM
မေန.ကကၽြန္ေတာ္အိပ္တာမိုးခ် ူပ္လို.
ဒီေန.ေနဖင္ထိုးမွနိ ုးပါတယ္။
ဒီေန.ေရမေလာင္းရ လို.ေပ်ာ္တယ္။
ဆရာဆိုးလြန္းလို.အန္တီေမာ္ကဆံုးမေပးေနရတယ္။
အန္တီေမာ္ကပခုကၠ ူကိုသြားေတ့ာမယ္လို.ေၿပာပါတယ္။
မခ်ိ ုစင္သက္ကြန္ျပ ူတာရိုက္ေနတယ္။
မေန.ကေရခ်ိ ုးၿပိ ုင္ပြဲမွာကၽြန္ေတာ္ရံွ းသြားတယ္။
ဒီေန.ကၽြန္ ေတာ္နိ ုင္ေအာင္ေစာ ေစာေရခ်ိ ုးမယ္။
ဆရာမညစ္ရင္ကၽြန္ေတာ္နိ ုင္မွာေသခ်ာတယ္။
ကြန္ျပ ူတာရိ ုက္တာကၽြန္ေတာ္ကအ ူရွားထက္သာသြားျပီ။
ဒီအိမ္မွာအန္တီေမာ္ကစာေပစီစစ္ေရးလုပ္ပါတယ္။
ဘာကိုေရး၊ဘာကိုမေရး နဲ.လို.ညြ ွန္.ၾကားပါတယ္။
ဆရာကကြန္ျပ ူတာရိုက္နည္း၊သတ္ပုံ၊အဂၤလိပ္စာ၊
ျမန္မာစာစီစာကံုး၊တို.ကိုကၽြန္ေတာ္ကိုသင္ေပးေနပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကရွမ္းကေလး(ေခၚ)ေသာ္ဖုန္းဟန္ကိုကြန္ျပ ူတာ
ဂိန္းမ္ကစားနည္းကိုသင္ေပးပါတယ္။
9:24:46 AM
Monday, December 06, 2010
2:43:43 PM

22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222
၂ၚ၄၃ၚ၄၃ ဏျ

ဒီေန.ရွမ္းကေလးေရခိ် ုးျပိ ုင္ပဲြမွာပထမ ရသြားတယ္။

ဒီေန.ေဒၚေမာ္ေမာ္ကဒုတိယ ရသြားတယ္။

၅ၚ၂၃ၚ၄၆ ဏျ

ကြ်န္ေတာ္တတိယရမွာစိုးလို.ကြ်န္ေတာ္ေရမခိ် ုးေတာ.ဘူး။

ေပ်ာ္လိုက္တာ။

မေန.ကကြ်န္ေတာ္ရယ္ ဘာသဲရယ္ အာရွားရယ္ ေရနီေျမာင္းသြားျပီးေရခိ် ုးတယ္။

ေပ်ာ္လိုက္တာ။

မေန.ညကသက္မြန္ဗီယိုကိုသြားျကည္.တယ္၊ (၅ဝ)$ေပးရတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဆရာကအူရွားထက္ကြန္ျပ ူတာရိ ုက္တက္ေအာင္သင္ေပးေနတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို.(၃)ေယာက္(၁)ခ်က္စီ ဦးေအာင္နိ ုင္အရိ ုက္ခံရတယ္။

သူငယ္ငယ္တုန္း ကသူ.အေဖဦးတင္ညြန္.ကဒီလိုမဆံုးမလို.သူ
အရက္ျကိ ုက္ တာ။

ဒီလိုကြ်န္ေတာ္အဖြားမဘုပ္ျကီးကေျပာတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ျကီးရင္အရက္မေသာက္ဖို.ကြ်န္ေတာ္အေမမျကည္စန္းကဆံုးမတယ္။

ဒါေျကာင္.ကြ်န္ေတာ္ျကီးရင္အရက္မေသာက္ေတာ.ပါ။

22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222
I am sanjay.
My sisters are ma oosha and ma asha.
My brother is berthe(bmoJ)/
my father is u aung naing.
my mother is ma kyi san.

Sadhu sadhu sadhu
om"k om"k om"k
Tuesday, December 07, 2010
3:44:42 PM
Sunday, December 12, 2010
1:13:53 PM
ကၽြန္ေတာ္အေမမၾကည္စန္းျမင္းတန္းကိုသြားတယ္။
သူ.အမ်ိ ုးေတြေတြ.ရေအာင္လို.သြားတာ။
သူ.အမ်ိ ုးေတြရန္ကုန္ကလာၾကတာ။

အန္တီေမာ္နဲ.အန္တီေပါက္တို.အျပင္ကိုသြားၾကတယ္။
အန္တီစုစုကလ်ာေမြးေန.ပြဲသြားၾကတာ။
အန္တီေပါက္ကပြဲစားအလုပ္ဆက္လုပ္တယ္။
အန္တီေမာ္ကသူ.သမီးအၾကီးဆံုးေဒၚေရႊစင္ဦးနဲ.
သူ.သမက္ဦးကိုၾကီးတို.ကြန္ၿပ ူတာဆိုင္ကိုဆက္ၿပီးသြားလယ္တယ္။
ဆရာကအင္တာနက္သြားၾကည္.တယ္။
အိမ္မွာကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲေစာင္.ေနခဲ.ရတယ္။
ရွမ္းကေလး(ေခၚ)ေသာ္ဖုန္းဟန္၊သူ.အေဖဦးျငီးခ်မ္း၊သူ.အေမေဒၚနန္းေဆြေအာင္တို.
အလယ္လာၾကတယ္။
ရွမ္းကေလး(ေခၚ)ေသာ္ဖုန္းဟန္ကိုကၽြန္ေတာ္ကကြန္ျပ ူတာဂိမ္းကစားတာကိုသင္ေပးရတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကိုဆရာကကြန္ျပ ူတာ တိုက္ (type )ရိ ုက္နည္းကိုသင္ေပးတယ္။
ဆရာကကၽြန္ေတာ္ကိုထမင္းေၾကာ္လဲေကၽြးတယ္။
ဆရာကကၽြန္ေတာ္ကိုကြန္ျပ ူတာ
ရိ ုက္ျပီး၊သြားတိုက္ျပီးေတာ.သန္.ရွင္းေရးလုပ္ရမယ္လို.ေျပာတယ္။
ဒီေန.သိပ္ေအးလို.ေရမခ်ိ ုးခုိင္းလို.ေတာ္ေသးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကမမျပံ ုးခ်ိ ုကို္ ကြန္ျပ ူတာ type ရိ ုက္နည္းကိုသင္ေပးရမွာျဖစ္တယ္၊
ျပီးေတာ.အူရွားကိုလဲကြန္ျပ ူတာ type ရိ ုက္နည္းကိုသင္ေပးရမွာျဖစ္တယ္။
ဒါေၾကာင္.ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ျပ ူတာ type ကိုၾကိ ုးစားျပီးရိ ုက္ေနတာျဖစ္တယ္။

Sunday တနဂၤေႏြ
M0nday တနလၤာ
Tuesday အဂၤါ
Wednesday ဗုဒၶဟူး
Thursday ၾကာသပေတး
Friday ေသာၾကာ
Saturday စေန

Sunday, December 12, 2010
1:58:20 PM.

https://sites.google.com/site/mandalayuniversityfamily2009
Email-Click here


Extracts from sanjay’s diary.
Saturday, January 08, 2011
11:40:50 AM

ဒီေန. ကၽြန္ေတာ္နဲ.ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးပါပူးရန္ၿဖစ္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကိုအူရွားကအတင္းဆြဲေခၚလာတယ္၊
အူရွားကအၾကီးဆိုၿပီး သိိပ္္ဘိုၾကတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ကကၽြန္ေတာ္အေဖဦးေအာင္နိ ုင္ကလြဲၿပီးဒီလမ္းထဲမွာဘယ္သူကိုမွမေၾကာက္ဘူး၊
ဆရာ.ကိုအားနာလို.အန္တီေမာ္ေခၚတာလိုက္လာတာ၊
အန္တီေမာ္မေခၚရင္ ္ဦးေလး ဦးပါပူးကို
ကၽြန္ေတာ္္ကဒုပ္နဲ.ရိ ုက္မလို.၊
ပါပူးကံေကာင္းသြားတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ကိုလုပ္ရင္ ဘယ္သူမဆိုၿပန္ခ်မယ္၊
ဦးေလးပါပူးကိုအဖြား မဘုပ္ၾကီးကေကာင္းေကာင္းမဆံုးမလို.ေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ကိုခဏခ ဏေအာ္ေငါက္တယ္၊
သူ.မယားၾကီးကိုခဏဏရိ ုက္လို.အိမ္ကထြက္ေၿပးသြားၿပီ။

အန္တီေမာ္ကိုသနားလို.သူ.ေျမးေသာ္ဖုန္းဟန္(ေခၚ)ၾကိ ုင္ၾကိ ုင္း(ေခၚ)ရွမ္းကေလး
ကိုထိမ္းေပးတာ၊
ကၽြန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ေမာတယ္၊
ကၽြန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္သီးခံရတယ္၊

မၾကည္စန္းသား-ဆန္ေဂ်း၊
ေျမနက္တန္း၊
မႏၱေလး။

12:45:06 PM
Sanjay (ဆန္ေဂ်း)is my adopted grandson;
Sanjay is a poor Indian boy;
No schooling after primary education;
His father is an alcoholic;
His mother earns by odd jobs such as washing clothes ,doing other people’s domestic work, etc.

No comments: