Sunday, December 11, 2016

12 dec. 2016 / လႊတ္​​ေတာ္​ကိုယ္​စားလွယ္​တိုင္​းအမ္​​ေအ တစ္​လက္​​ေလာက္​ဆီကိုင္​​ေဆာင္​ခြင္​့ျပဳဖို႔ ဥပ​ေဒျပဌာန္​းခိုင္​းပါ ။ ဒါမွမဟုတ္​လႊတ္​​ေတာ္​ဆိုင္​ရာ လံုၿခံဳ​ေရး ရဲတပ္​ဖြဲ႕တစ္​ခုသီးသန္​႔ဖြဲ႕ခိုင္​းပါ။

လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တေယာက္ကို လူအုပ္နဲ႔ သတ္ျဖတ္ဖို႔ အထိ အႏၲရာယ္ျပဳတာ ေတာင္ဒဂံုရဲစခန္းကို ထပ္ခါထပ္ခါအေၾကာင္းၾကားေပမဲ႔ အေရးမလုပ္တဲ႔ ရဲစခန္းတာဝန္ရွိသူေတြကို ျပည္ထဲေရးဝန္ႀကီးမွ ထိေရာက္စြာ အေရးယူေပးပါ။
သာမန္ျပည္သူေတြဆိုရင္ေတာ့ မေတြးရဲစရာပါ။
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႔ ဘာလဲ? ဘယ္လဲ?.
========================

လုပ္ၾကံခံရျပန္ၿပီ
၉နာရီဝန္းက်င္မွာေလးေထာင့္ကန္မွအျပန္ taxiအနက္ တစ္စီးမွ လူအင္အားအျပည့္နဲ႔အသက္အႏၲာရယ္ျပဳ႕လုပ္ၾကံမႈတစ္ခုကုိက်ေနာ္ထပ္မံၾကဳံေတြရပါၿပီ
ရဲစခန္းကုိ ခ်က္ျခင္းအေၾကာင္းၾကားပါတယ္ က်ေနာ္ကုိ ကားအနက္ တစ္စီး taxi လူအျပည့္နဲ႔ အသက္အႏၲာရယ္ျပဳ႕ေနပါၿပီ အခုက်ေနာ္ဆက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာတင္ ကားကုိေက်ာ္တတ္ၿပီးသတ္ဖုိ႔ျဖတ္ဖုိ႔ေတြစိန္ေခၚေနပါၿပီ
ရဲကားလြတ္ေပးပါခင္ဗ်ာ ဆုိၿပီးအထပ္ထပ္အခါခါေျပာပါတယ္
က်ေနာ္တုိ႔ကားကုိ ဆဲတယ္ ဆင္းခုိင္းတယ္
ရုိက္မယ္ သတ္မယ္ေျပာတယ္ စခန္းကုိက်ေနာ္ထပ္ဆက္တယ္
ဆရာတုိ႔ခ်က္ျခင္းထြက္လာေပးပါ
က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ အေတာ္ကုိအႏၱာရယ္မ်ားေနပါၿပီဆုိၿပီးထပ္ေျပာတယ္
အဲဒီအခ်ိန္မွာ လုပ္ၾကံမဲ့ကားက အေရွ႕ကေနပိတ္ရပ္လုိက္တယ္
ဒီတစ္ခါေတာ့က်ေနာ္ေတာ့သြားၿပီေပါ့
ဒါနဲ႔သူတုိ႔ကားေပၚကမဆင္းခင္မွာ က်ေနာ္သူတုိ႔ကားကုိေက်ာ္တတ္ၿပီးေမာင္းေျပးတယ္
ေနာက္ကထပ္လုိက္တယ္ က်ေနာ္ထပ္ဆက္တယ္
ဆရာတုိ႔ထြက္လာေပးပါ ေတာင္းပန္ပါတယ္
က်ေနာ္ကအသက္နဲ႔ရင္းၿပီးရဲစခန္းကုိေမာင္းေခၚလာတယ္ မီးပြိဳင့္ေရာက္ေတာ့ ထပ္ေက်ာ္တယ္
က်ေနာ္လည္းအလုအယက္ေမာင္းတယ္
ရဲစခန္းနားေရာက္ခါနီးေတာ့ထပ္ၿပီးဆက္တယ္
သိပ္မၾကာဘူးရဲစခန္းအေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ဖုန္းမီးေတြလည္း ဖြင့္ၿပီးအခ်က္ျပ
ကားမီးလည္းေတာက္ျပ
ဘယ္ရဲမွမေတြ႕ရဘူး ပုံထဲမွာျမင္တဲ့အတုိင္းဘဲ တံခါးႀကီးပိတ္ထားတယ္ က်ေနာ္ကားကုိစခန္းအေရွ႕ထုိးခ်လုိက္တယ္
အဲ့ဒီ့အခ်ိန္မွာလူမုိက္အကုန္ဆင္းရုိက္ရင္ က်ေနာ္အဲ့ဒီ့ရဲခခန္းအေရွ႕မွာတင္ေသေနၿပီ
ကူညီပါရေစ တဲ့
အယုံအၾကည္ကုိမရွိဘူးဗ်ာ
ကုိညီညီ
၀၉ ၄၀ ၁၆၆၁၆၅၆
Credit-Nyi Nyi
Ko Soe Ko Soe ဒါဘဲေလအႀကီးေျပာတယ္
ျပည္သူဆိုဘယ္လိုလဲေတြးၾကည့္ေပေတာ့
KYi KYi
KYi KYi ဒါလည္းႀကိဳတင္ႀကံစည္မႈထင္တယ္ေနာ္မေပါ ့စပါနဲ ့
Like · Reply · 1 hr
Tin Oo
Tin Oo လႊတ္​​ေတာ္​ကိုယ္​စားလွယ္​တိုင္​း
အမ္​​ေအ တစ္​လက္​​ေလာက္​ဆီကိုင္​​ေဆာင္​
ခြင္​့ျပဳဖို႔ ဥပ​ေဒျပဌာန္​းခိုင္​းပါ ။ ဒါမွမဟုတ္​

လႊတ္​​ေတာ္​ဆိုင္​ရာ လံုၿခံဳ​ေရး ရဲတပ္​ဖြဲ႕တစ္​ခုသီးသန္​႔ဖြဲ႕ခိုင္​းပါ။
နန္း ဦးခင္
နန္း ဦးခင္ ဘယ္လိုျဖစ္ကုန္ျပီလဲ ကူညီပါရေစ

No comments: