Tuesday, December 13, 2016

14 dec.2016 *ဧရာဝတီစစ္ေက်ာင္းရဲ႕ထူးျခားခ်က္* သူတို႕ဆီမွာဆယ္ေက်ာ္သက္ မာလာလာ ကြ်န္ေတာ္တိုဆီမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိုးယုစံ

14 dec.2016
*ဧရာဝတီစစ္ေက်ာင္းရဲ႕ထူးျခားခ်က္*
သူတို႕ဆီမွာဆယ္ေက်ာ္သက္ မာလာလာ
ကြ်န္ေတာ္တိုဆီမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိုးယုစံ


*ဧရာဝတီစစ္ေက်ာင္းရဲ႕ထူးျခားခ်က္*
သူတို႕ဆီမွာဆယ္ေက်ာ္သက္ မာလာလာ
ကြ်န္ေတာ္တိုဆီမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိုးယုစံ
သူတို႕ဆီမွာ တာလီဘန္
ကြ်န္ေတာ္တို႕ဆီမွာ မညွာျပီခံ ဘဲ...

See More
*ဧရာဝတီစစ္ေက်ာင္းရဲ႕ထူးျခားခ်က္*
သူတို႕ဆီမွာဆယ္ေက်ာ္သက္ မာလာလာ
ကြ်န္ေတာ္တိုဆီမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိုးယုစံ
သူတို႕ဆီမွာ တာလီဘန္
ကြ်န္ေတာ္တို႕ဆီမွာ မညွာျပီခံ ဘဲ
သူ႕ပညာေရးထက္ တနိုင္ငံလုးံပညာေရးအတြက္တကၠသိုလ္စာသင္ခန္းေတြကိုေခတၱစြန့္႕လာတဲ႕အကိုေတြနဲ႕ပူးေပါင္းပါရေစဆိုျပီးေတာင္းပန္ျပီးလိုက္လာတဲ႕မိုးယုစံ။
ဧရာဝတီေက်ာင္းသားစစ္ေက်ာင္းကိုယ္စားျပဳတဲ႕အလံကိုရဲရဲရင့္ရင့္ကိုင္ျပီးခ်ီတက္ေနတဲ႔ ျပည္သူ႔ရင္ေသြးမိုးယုစံ
ညီမေလးပါလာလို႕ အကိုေတြနွစ္ဆ အားတက္ေစတဲ႕ ညီမငယ္မိုးယုစံ
ငါ႔သမီးအတြက္ ငါဂုဏ္ယူမဆုးံ ငါ့လဲလိုက္ပါခြင့္ေပးပါကြာ
ငါလဲပညာေရးအတြက္သမိုင္းဝင္ခ်ီတက္ပြဲမွာပါ ပါရေစဆိုျပီးလိုက္လာတဲ မိုယုစံရဲဖခင္
ထူုျခားခဲ႔ၿပီဧရာဝတီ သမိုင္းဝင္ခဲ႔ၿပီးဧရာဝတီ ေမာ္ကြန္းတင္ခဲ႕ၿပီ ဧရာဝတီ ဂုဏ္ျပဳပါသည္ဧရာဝတီ

Zaw Yann
Unlike · · Share
က်ေနာ္တို ့ေနာက္ဆံုးေျပာခဲ့မယ္ ဒီမိုကေရစီ ပညာေရးမရမခ်င္းအမ်ွမေဝပါနဲ့ ဆိဳုျပီးခ်ီတက္ေနတဲ့ ဧရာဝတီ
ဧရာဝတီသပိတ္စစ္ေၾကာင္း္
Like · · Share

sayanyein <hlamyint@gmail.com> Unsubscribe

2/4/15


to sayanyein

No comments: